Øk din effektivitet med Tribe CRM

Start 14-dagers prøveperiode

Kundestøttehenvendelser blir automatisk supportbilletter

Når kunder sender en e-post til en support-e-postadresse, sørger Tribe for at det opprettes en supportbillett med en oppfølgingsoppgave tildelt det aktuelle teammedlemmet. Kunden mottar også en bekreftelsesmelding med et unikt billettnummer. Dette sikrer at du effektivt kan følge opp kundespørsmål.

Tilby kundeservice fra Tribe CRM: 360-graders oversikt

Med Tribe er kundeservicen din fullt integrert i ditt CRM-system. Du vil alltid se hele bildet, enten det er fra salg, ledelse eller kundeservice. Dette enhetlige perspektivet gir deg mulighet til å ta informerte og effektive beslutninger.

Oversiktlige supportdashbord

Du får en god oversikt over antall supportbilletter per ansatt, per team, per emne og produktgruppe. Identifiser eventuelle problemer ved å følge nøye med på hva som skjer med kunden.

Automatiser din kundeservice med et par tastetrykk

Automatiser dine egne smarte prosesser for å spare tid på manuelle oppgaver. Bestem for eksempel hvilke supportbilletter som automatisk opprettes for første- eller andrelinjestøtte. Konfigurer smarte varsler for å holde deg oppdatert.

Kundeportal

Inviter kundene dine til deres egen portal. Billetter, tilhørende e-poster og notater kan gjøres synlige i denne kundeportalen, og gir kundene dine både innsikt og oversikt.

Tribe CRM i Tall

40 Års
Banebrytende erfaring
5.200+
Fornøyde CRM-kunder
18.200+
Daglige brukere
400+
Anmeldelser fra fornøyde kunder

Enkelt og intuitivt 

Vi bygget vår kraftige alt-i-ett CRM-plattform på en unik arkitektur. 

Dette lar deg kommunisere i sanntid, redigere standardmoduler med noen få klikk, og til og med lage dine egne moduler uten å skrive en eneste linje med kode.