Odoo

Gjør forretningsavtalene dine om til Odoo-fakturaer og spor kundeinntekter i Tribe CRM for å spare tid og unngå feil.

Forbedre driften, øk effektiviteten og bidra til vekst ved å integrere Tribe CRM med Odoo.  

Selg trygt med automatisert datasynkronisering, minimer feil og muliggjør fleksible salgsprosesser. 

Gi økonomiteamene dine muligheten til å opprette fakturaer direkte fra Tribe CRM, slik at dere kan unngå manuell dataregistrering. 

  • Automatisk kontaktsynkronisering: Oppretthold konsekvente kunde- og leverandørdata over ulike plattformer, og unngå manuell inntasting og feil.
  • Strømlinjeformet produktadministrasjon: Synkroniser produktkatalogen for å få nøyaktig fakturering og effektiv lagerstyring.
  • Enklere fakturering: For å spare tid og redusere den administrative arbeidsbyrden, kan du opprette fakturaer i Tribe CRM og få dem automatisk sendt til Odoo.
  • Arbeidsbesparende dataoppdateringer: Tribe CRM har en betydelig fordel sammenlignet med konkurrerende CRM-systemer takket være automatiske dataoppdateringer, som gir mulighet for grundig synkronisering.
  • Intelligent håndtering av kreditor- og debitornumre: Odoo tildeler automatisk kreditor- og debitornumre for en smidig og konsekvent arbeidsflyt.
Trenger du hjelp for å komme i gang? Vi hjelper deg gjerne.
Bli koblet sammen med de riktige integrasjonene i din personlige demo av Tribe CRM.
Få din demo